„Tallinn liigub” reklaamklipp osutus kaks korda kallimaks
Kui linnavalitsus ütles algul, et Edgar Savisaare kepikõnnireklaam maksis 53 000 eurot, siis nüüd selgus, et tegelikult läks see linnale maksma üle 100 000 euro.
Linnavalitsuse ja Keskerakonna segakampaania, mis kestab eri vormides veel praegugi, algas augustis, mil linnapea ja Keskerakonna esimees Edgar Savisaar hakkas teleekraanidel keppide välkudes inimesi sportima kutsuma.
Kohe kerkisid küsimused teleklippide maksumusest ja Tallinna linnavalitsuse pressiteenistus teatas augustis lahkelt, et nn teavituskampaania „Tallinn liigub” tele- ja raadioreklaam maksis kokku 53 000 eurot. Igaks juhuks märgiti veel, et täpne kogumaksumus selgub siis, kui kõik arved on laekunud. Nüüd on need ilmselt laekunud ja nähtub, et linnaametnikud kas valetasid või lihtsalt pakkusid maksumuseks liiga vähe. Väga, väga vähe.