A. Le Coq katkestas avalikku kriitikat saanud kampaania
„Meie kampaania eesmärk on algusest peale olnud toetada kultuuri Eesti tantsijate ja lauljate kaudu. Sageli on jäänud tantsu- ja laulukollektiivide soov esineda näiteks mõnel rahvusvahelisel festivalil või kohaliku kultuuriprojekti algatamine just raha taha,” ütles ettevõtte juht Tarmo Noop.
„Kuna sel aastal on fookuses laul ja tants, otsustasimegi väljendada oma toetust lauljatele ja tantsijatele ning kinnitame, et see kampaania on olnud algusest peale eraldiseisev ja pole kuidagi seotud tänavuse üldlaulu- ja tantsupeoga, millega meie kampaaniat avalikkuses seostati.”
Riivati tundeid
Noop märkis, et kuna ettevõte tundis, et kampaaniaga riivati eri huvigruppide tundeid, ei saa nad seda jätkata. „Palume vabandust nende ees, kelle tundeid ja põhimõtteid antud ettevõtmine riivas, ja võtame seda kindlasti tulevikus sääraste kampaaniate planeerimise juures arvesse,” lausus ta.
Eesti Päevaleht kirjutas üle-eelmisel nädalal, et olukorras, kus rahvapeo korraldajad otsustasid peol lahjat alkoholi üksnes eraldi alal müüa lubada, korraldas A. Le Coq kampaania, milles ärgitati õlut ostma, et nii koguda laulu- ja tantsupeoliste toetuseks raha.
Peo korraldajates ja vabaühenduste esindajates tekitas kampaania hämmingut. „See on laulu- ja tantsupeo ärakasutamine ärilistel eesmärkidel ning kogukondade vastandamine,” ütles Laulu- ja Tantsupeo SA juhataja Aet Maatee.