Haridusspetsialistide hinnangul tuleks kodused ülesanded kaotada
Detsembris avaldatud PISA uuring näitas, et liigne õppimine ei pruugi õpitulemusele kasuks tulla, sest iga rohkem õpitud tund võib hoopis õppimise efektiivsust kahandada. Ilmselt pole inimest, kes ei mäletaks kooliajast õhtuid, kui koduste tööde tegemine venis pikale, lõpuks tikkus uni peale ja koolitükkidest ei saanudki enam asja. Samuti seda, kuidas õpetaja järgmisel päeval põhjendusest ei hoolinud, sest kodutöö oli ju tegemata või poolik: „Istu, kaks!”
Kooliõpilase protest ei aidanud muidugi midagi ja halb hinne tuli vastu võtta, kui tahes ebaõiglane see ka ei tundunud. Kuid millest räägib see, kui samad õpilased täiskasvanuks saades näevad, et ka nende lapsed peavad hiliste öötundideni õppima, hoolimata sellest, kas üleväsinud pea suudab enam infot töödelda või mitte? Sellesse konteksti asetub eelviidatud PISA uuring, mis osutab, et liiga suur koduste ülesannete kuhi ei aita teadmiste omandamisele kaasa.