"Vägisi jääb mulje, et alkotööstus peab turundajaid lollideks ja kasututeks. Teevad muudkui kampaaniaid, millel pole mingit mõju!" märgib Sinisalu Best Marketingi turundusuudiste portaalis ja jätkab üleskutsega.

"Palun lõpetame häma ja räägime asjadest ausalt. Reklaam (sh ka alkoholireklaam) on tulemuslik ja suurendab tarbimist. Muidu seda ju ei tehtaks. Noored täiskasvanud (18+) on ka alkotootjate jaoks oluline sihtrühm. Selle sihtrühma mõjutamiseks tuleb rääkida neile omases keeles ja stiilis ja kasutada neid meediakanaleid, mida noored tarbivad. Seni kui see on seadusega lubatud, seda ka tehakse. Ja kui ühiskonna (ja seadusandja) soov on alkoholitarbimist piirata, siis üks võimalikest hoobadest on alkoholireklaami piiramine või keelamine."