Tõenäoliselt on IPO perioodi pakkumise põhjuseks investorite senine vähene huvi aktsia vastu.

„Üldjuhul on müüjatel ja korraldajatel tehingu väljakuulutamiseks emissioonihinnast sarnane arusaam. Nii lai vahemik seda ei indikeeri,“ kommenteeris Superia partner Henrik Igasta aktsia pakkumise laia hinnavahemikku. „Korraldajatel ei ole eelmarketingist head tagasisidet hinnavahemiku osas. See pole ka üllatav, sest tegu on väiksemahulise tehinguga ja aktsiaturud on olnud väga volatiilsed, mistõttu institutsioonid pole sellele tehingule eelmarketingi käigus nähtavasti väga palju aega pühendanud ja korraldajatele head tagasisidet andnud. See ei ole tehing, milles institutsioonid ilmtingimata peavad osalema.“

Lisaaeg on mõeldud investoritega kohtumiseks ning laiema investorite ringkonna katmiseks. See annab ettevõttele võimaluse pakkuda Balti ja rahvusvahelistele institutsionaalsetele investoritele lisavõimalusi ettevõttesse ja regiooni pikema ajaperioodi jooksul investeerida.

Pärast hinnavahemiku teadaannet on Frankfurdis, Viinis, Tallinnas, Stockholmis, New Yorgis, Londonis ja mujal toimunud mitu investoritele mõeldud juhtimisalast esitlust, tutvustades potentsiaalsetele investoritele ettevõtet ja regiooni ning et õppida tundma nende seisukohti. Adresseeritud investoritele tutvustatakse esmakordselt lähemalt Balti regiooni.