EMT ja Elioni kaubamärgid kaovad
„Telia on uue põlvkonna IT- ja telekommunikatsiooniettevõte, mille vundamendi moodustavad kahe tiimi ühendatud teadmised ja kogemused. Seda sünergiat täiendab omalt poolt TeliaSonera grupi oskusteave. Koos tegutsedes on meil olemas nii tehnoloogiline kompetents, ainulaadne klienditundmine kui ka investeerimisvõimekus, et viia ellu oma visioon uue põlvkonna telekomist,“ ütles Telia Eesti juhatuse esimees Dan Strömberg.
Lisaks nimevahetusele teeb värskenduskuuri läbi ka Telia logo, mille värvipalett muutub ettevõtte nägemusel senisest paindlikumaks ja kirkamaks. Seejuures on Eesti esimene TeliaSonera grupi riik, kus varasemast värvilisemad logod kasutusele tulevad. Osa Telia büroohooneid ja esindusi läks uuele sümboolikale üle täna öösel, ülejäänud hoonete ja esinduste üleviimine toimub järk-järgult.
Nimevahetus Telia klientidele täiendavaid kohustusi ja tegevusi kaasa ei too ning kõik senised lepingud, kliendisuhted ja arveldused kehtivad samadel tingimustel ka edaspidi.
Alates tänasest saavad kõik Mobiilse Elu era- ja ärikliendid mobiilse andmeside teenuseid kasutada kõigis Baltimaades (Eesti, Läti, Leedu) ja Skandinaavia riikides (Soome, Rootsi, Taani, Norra) täpselt samadel tingimustel nagu koduturul. See tähendab, et mobiilse interneti kasutamine kõigis nimetatud riikides toimub Eestis kehtiva hinnakirja alusel, ilma rändluse lisatasudeta.
Telia hakkab pakkuma tehnoloogiast sõltumatu interneti ehk Koduinterneti lahendust, mis on seni olnud pilootprojekti faasis. Tegemist on 4G tehnoloogial põhineva mahupiiranguta koduinternetiga. Lisaks internetile saavad kliendid kõnealuse lahenduse raames endale tellida ka teleteenus, mis põhineb minuTV-l ja kus on esindatud 27 populaarsemat telekanalit, tasuta Filmiriiul, Lastenurk ning Salvestamise teenus. Koduinternet on mõeldud kasutamiseks aadressidel, kus kvaliteetne kaabliga ühenduse (optika, VDSL2, ADSL2 tehnoloogiad) võimalus puudub.