TS Laevad juht Kaido Padar kinnitas Ärilehele, et kõikide potentsiaalsete asenduslaevade omanikega on kontakt saavutatud, kelle laevad on Euroopas, Skandinaavias. "Kõik, kes siin piirkonnas laevu omavad ja kes võiks neid rentida," jäi Padar üldsõnaliselt vastates küsimusele, kas tänase praamide operaatori Vjatšeslav Leedoga kokkuleppele saamist on ka üritatud.

Me arvame, et hilineb. Kui palju ja mis see täpne saabumiskuupäev on, seda lepingulisa meil täna allkirjastatud pole, läbirääkimised käivad. Leping oleks võinud olla rohkem omaniku riske maandav. Aga see oli eelmise juhatuse sõlmitud ning rusikatega vehkida siin ruumi väga ei ole. Sellepärast meil ongi vaja konkreetset lepingulisa, mis ütleks täpselt kui palju laev hilineda võib.

Padari sõnul käis ta kohal ise kaks nädalat tagasi kui katsetati juba täisvõimsusel töötavaid laevamootoreid. "Aga suhtlus on igapäevane. Meil on kohal ehitusjärelevalve, Türgis on meil oma mehaanikud ja elektromehaanikud ning Poolas on käinud ka esimesed vanemmehaanikud kohal, kes alustavad seal statsionaarselt järgmisel nädalal," kinnitas Padar. "Aga kõik ehitusgraafikud on äärmiselt pingelised."

Türgis valmivate laevade puhul möönis Padar, et seal on "väikesed probleemid juhtimissüsteemidega", aga kuidagi pole ohus nende õigeks ajaks siiajõudmine.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena