Toonane sadama juhatuse liige Allan Kiil tõdes 2014. aastal toimunud nõukogu koosolekul samuti, et kõik laevaehitajad on kinnitanud, et nelja laeva ei ole nad suutelised korraga 2016. aasta oktoobriks valmis ehitama, seega on nende poolsed pakkumised esitatud 3+1 laeva ehitamiseks (st üks laev valmib peale nimetatud tähtaega). Kiil nentis, et tõenäoliselt ei suuda ka kolme praami üks laevaehitaja korraga tähtajaks valmis ehitada, seega realiseerub pigem 2+2 variant ehk kaks praami ehitab üks ja ülejäänud kaks teine ehitaja. Nii ka läks.

Ühtlasi selgub nõukogu dokumentidest, et rahandusministeerium oleks olnud huvitatud laevade ostmiseks riigihanke korraldamisekst, sest nende soetamiseks kasutatakse riigi rahalisi vahendeid, kuid majandusministeerium sellega ei nõustunud.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena