„Meie kogemus näitab, et paberlehe ja digilehe tellijad on pisut erineva profiili ja meediatarbimise harjumusega inimesed ning nende kattuvus suhteliselt väike. Pigem oleme digilehe tellijatega toonud oma lehe juurde uusi inimesi ja seeläbi suurendanud Päevalehe lugejaskonda tervikuna. Usun, et paberlehtedel on täna meie meediamaastikul kindel koht ja lojaalne tellijaskond, kes ei hakka võib-olla kunagi digitaalsetest kanalites ajalehti või ajakirju lugema. Samas nutiseadmete plahvatusliku kasvu ja mobiilse eluviisi juurdumisega on paljude inimeste meediatarbimine muutunud ja see nõuab ka meediakanalitelt võimekust pakkuda neile oma toodet vastavas kanalis ja seadmes,“ lisas Soonvald.

Eesti Päevalehe digilehe esimene versioon jõudis turule 2011 aastal, olles Eesti Ekspressi järel teine meediaväljanne Eestis, kes tõi paberlehe kõrvale digitaalse ajalehe. Eelmise aasta kevadel tõi Päevaleht turule uuenenud digilehe, mis on mugavalt loetav kõikidest nutiseadmetest.

„Digilehe arendamine on pidev ja igapäevane töö, mis ei saa kunagi otsa. Kuigi me uuendasime digilehte alles eelmise aasta kevadel, on juba töös järgmise versiooni arendused eesmärgiga tõsta nii kasutusmugavust kui ka pakkuda lugejatele moodsamaid artiklite formaate ja sisu esitlemise vorme,“ lisas Soonvald.

Eesti Päevalehe digilehe leiab veebiaadressilt ajaleht.epl.ee.