Teile selles teenuses kuvatavate reklaamide valik võib põhineda piiratud andmetel, nagu teie kasutatav veebisait või rakendus, teie mittetäpne asukoht, teie seadme tüüp või sisu, mida kasutate (olete kasutanud) (näiteks selleks, et piirata teile sama reklaami kuvamiskordade arvu).
Andmeid teie tegevuse kohta selles teenuses (nt teie esitatud vormid, teie vaadatud sisu) saab salvestada ja kombineerida muude andmetega teie (näiteks andmed teie varasema tegevuse kohta selles teenuses ja teistel veebisaitidel või rakendustes) või sarnaste kasutajate kohta. Seejärel kasutatakse seda teie profiili loomiseks või täiustamiseks (mis võib hõlmata võimalikke huve ja isiklikke aspekte). See juriidiline isik ja teised saavad kasutada teie profiili (sh hiljem) selleks, et kuvada reklaame, mis on teie võimalike huvide põhjal asjakohasemad.
Teile selles teenuses kuvatav reklaam võib põhineda teie reklaamiprofiilidel, mis võivad kajastada teie tegevust selles teenuses või teistel veebisaitidel või teistes rakendustes (nt teie esitatud vormid, teie vaadatud sisu), võimalikel huvidel ja isiklikel aspektidel.
Andmeid teie tegevuse kohta selles teenuses (nt teie esitatud vormid, teie vaadatud mittereklaamsisu) saab salvestada ja ühendada muude andmetega teie (näiteks teie varasem tegevus selles teenuses ja teistel veebisaitidel või rakendustes) või sarnaste kasutajate kohta. Seejärel kasutatakse seda teie profiili loomiseks või täiustamiseks (mis võib nt hõlmata võimalikke huve ja isiklikke aspekte). Teie profiili saab kasutada (ka hiljem) selleks, et kuvada sisu, mis näib teie võimalike huvide põhjal asjakohasem, näiteks kohandada teile sisu näitamise järjestust, et teil oleks veelgi lihtsam leida sisu, mis vastab teie huvidele.
Teile selles teenuses kuvatav sisu võib põhineda teie sisu isikupärastamise profiilidel, mis võivad peegeldada teie tegevust selles või muudes teenustes (nt teie esitatud vormid ja vaadatud sisu), võimalikke huve ja isiklikke iseärasusi. Nende andmete põhjal saab näiteks kohandada teile sisu näitamise järjestust, et teil oleks veelgi lihtsam leida (mittereklaam)sisu, mis vastab teie huvidele.
Andmeid selle kohta, milliseid reklaame teile kuvatakse ja mida nendega teete, saab kasutada selleks, et teha kindlaks, kui hästi on reklaam teie või teiste kasutajate jaoks töötanud ja kas reklaami eesmärgid on saavutatud. Näiteks, kas nägite reklaami, kas klõpsasite sellel, kas see pani teid toodet ostma või veebisaiti külastama jne. See on väga kasulik reklaamikampaaniate asjakohasuse analüüsimisel.
Andmeid selle kohta, millist sisu teile kuvatakse ja mida sellega teete, saab kasutada selleks, et teha kindlaks, kas mittereklaamsisu jõudis sihtrühmani ja vastas teie huvidele. Näiteks, kas loete artiklit, vaatate videot, kuulate veebisaadet või vaatate toote kirjeldust, kui kaua selles teenuses aega kulutasite ja milliseid veebilehti külastate jne. See on väga kasulik teile näidatava mittereklaamsisu asjakohasuse analüüsimisel.
Aruandeid saab koostada andmekogumite kombinatsiooni (nt kasutajaprofiilid, statistika, turu-uuringud, analüütikaandmed) põhjal, mis puudutab teie ja teiste kasutajate tegevusi reklaamsisu või mittereklaamsisuga, et tuvastada ühised omadused (näiteks selleks, et teha kindlaks, millised sihtrühmad on reklaamikampaania või teatud sisu suhtes vastuvõtlikumad).
Andmed teie tegevuse kohta selles teenuses, näiteks tegevused reklaamide või sisuga, võib olla väga kasulik toodete ja teenuste täiendamiseks ning kasutaja tegevuste, vaatajaskonna liigi jm põhjal uute toodete ja teenuste arendamiseks. See konkreetne eesmärk ei hõlma kasutajaprofiilide ja identifikaatorite arendamist ega täiendamist.
Teile selles teenuses kuvatava sisu valik võib põhineda piiratud andmetel, nagu teie kasutatav veebisait või rakendus, teie mittetäpne asukoht, teie seadme tüüp või sisu, mida kasutate (olete kasutanud) (näiteks selleks, et piirata teile sama video või artikli kuvamiskordade arvu).
Rail Balticu vajalikkust hinnates peame arvestama mõne kaunis objektiivse asjaga. Esiteks sellega, et tulevikus läheb nii lennukiga lendamine kui ka autoga sõitmine keskkonnahoiust tulenevatel põhjustel palju kallimaks. Teiseks sellega, et korraliku ühenduse puudumine nii teiste Balti riikidega kui ka tuumik-Euroopaga vähendab meie majanduskasvu võimalusi. Ja lõpuks sellega, et kui vanematele põlvkondadele võib-olla veel sobib rahulik ääremaastumine, siis noorematele mitte.
Selleks et Rail Baltic ennast tervikuna ära majandaks, peab ta raha teenima kaubaveoga. Kauba raudteele saamine ei ole lihtne, aga see on võimalik – kaubaveomahud ju aja jooksul suurenevad. Jutud sellest, et kaupade veoks piisab täiesti ka praegusest raudteest ja praegustest kiirustest, on asjatundmatud. Kui tahame, et Eestisse lisanduks rahvusvahelise mastaabiga ettevõtlust, ei saa me alahinnata Euroopa ühendusi ja nende kvaliteeti.
Rail Balticul on oma terviklik loogika. Kui sellest loogikast kinni ei peeta, siis väheneb terviku efektiivsus allapoole kriitilist piiri. Rail Balticust ei saa võtta ainult meile sobivat ja välja visata seda, mis tundub ebasobiv. Me ei peaks riskima projekti tuksi keeramisega.
Ma ennustan, et paar aastat pärast seda, kui Rail Baltic on valmis saanud, läheb suureks süüdlaste otsimiseks ja senised luhtaläinud investeeringud on selle kõrval tühiasi. Kui mõelda, kuhu meie riigis võiks raha paigutada, siis Rail Baltic ilmselt esimese tuhande projekti hulka ei kuuluks. Õppigem sakslastelt. Nemad panevad raha sinna, mis sisse toob. Mitte sinna, mis välja viib.
Rail Baltic on kuluprojekt. Ükskõik mis nurga alt vaadata, ei näe ma viisi, kuidas selle saaks tuluprojektiks muuta. Sõitjate vedamiseks ei näe ma sellel endiselt perspektiivi. Kümne aasta pärast, kui raudtee on valmis, oleks potentsiaalseid sõitjaid praegusest veel vähem, sest rahvastik väheneb. Eestist sõidetaks Rail Balticuga Riiga ja parimal juhul Vilniuseni, aga Varssavisse või Berliini ei suuda raudtee lennukiga ei aja ega hinna poolest konkureerida. Ka kaupade vedamiseks pole Rail Balticut vaja, sest üldiselt ei ehitata kaupade vedamiseks raudteed mereteega paralleelselt. Merd mööda kaupa vedada on alati palju odavam. See, et Euroopa Komisjon on Rail Balticu jaoks raha valmis pannud, ei ole ka mingi argument. See on nagu laulusalmis: „Võõra aga raha eest joob purju end ka karske.”