13.03.2020, 00:10
Puumad päästeti valla ehk Ford Puma teine tulemine
Ford Puma pole kiskja, vaid pigem nunnu loom, keda trenditeadlikud autoostjad soovivad kodustada.
![Kui crossover’id tõesti peavad saama valdavaks autotüübiks, siis olgu need sellised nagu Ford Puma! Meeldivalt konkreetne vedrustus, ei mingit kaldumist-kõikumist kurvides, ent pole ka asjatult jäik ega raputav,](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/61ba3c10-bd15-11eb-abfb-2f747f0aaece.jpg?noup&w=1200&h=711&fx=0.5&fy=1&ch=0.75&cw=1&cx=0&cy=0.1947&r=16:9)
Kui crossover’id tõesti peavad saama valdavaks autotüübiks, siis olgu need sellised nagu Ford Puma! Meeldivalt konkreetne vedrustus, ei mingit kaldumist-kõikumist kurvides, ent pole ka asjatult jäik ega raputav,
FOTO:
Aasta esimestel kuudel on Andaluusia ilmselt üks Euroopa soojemaid kohti. Kevadiselt lokkav loodus, mägede vahel looklevad rajad – igati sobilik keskkond puumade jooksutamiseks. Katsesõidul sai ära proovida poolhübriidajamiga versioonid 125 hj Titanium X-i ja 155 hj ST Line X-i varustuses, mõlemad kuuekäigulise käsikäigukastiga.
Kui crossover’id tõesti peavad saama valdavaks autotüübiks, siis olgu need sellised nagu Ford Puma. Meeldivalt konkreetne vedrustus, ei mingit kaldumist-kõikumist kurvides, ent pole ka asjatult jäik ega raputav – isegi prooviauto 19-tollistel velgedel. Normaalseades roolisüsteem on küll ülikerge, kuid sportrežiimis saab see raskust parasjagu juurde ja Puma liigutab end täpselt nii, nagu juhi käsi juhatab.
Oled juba tellija?