Mida kauem Instagrami kontosid mööda rullida, seda enam hakkab tunduma, et inimeste kodud on hämmastavalt sarnased. Pea igas köögis on midagi, mida olen varem märganud IKEA kataloogis. Kui olen järjekordset jälgitavat näinud kümnendat korda teeseenejooki joomas, kaotab ka see oma uudsuse. Ühest küljest pole sotsiaalmeediasisu mulle kunagi varem nii igav ja ühetaoline tundunud, teisalt pole ma tuttavate ja võõraste inimeste igapäevatoimingute jälgimisest kunagi varem nii suurt lohutust saanud.

Et inimesed kasutavad kodus püsimisest tekkinud vaba aega sotsiaalmeedia kaudu kontakti hoidmiseks, näitavad ka kasutajate arvud. Varem peamiselt äriotstarbel kasutatud videokõneplatvormi Zoomi hinnangul on nende päevane kasutajate hulk kasvanud umbes 10 miljonist inimesest detsembris 200 miljonini märtsis. Facebooki sõnul on nende võrgustikus privaatsõnumite hulk pandeemiast rängemini mõjutatud riikides kasvanud umbes poole võrra ja videokõnede arv on kahekordistunud.