27.11.2010, 12:45
Arak: ausa hinnastusleppe kampaania ebaõnnestus
Suhtekorraldaja Villu Araku hinnangul ebaõnnestus eurole ülemineku eel sõlmitud ausa hinnastamise kokkulepe, sest kampaania sõnum oli tarbijaile algusest saadik eksitav.
Araku sõnul seisnes möödalask selles, et ei rõhutud sõnumile, et eurole üleminek on pelgalt arvutuslik tehe, kirjutavad ERR Uudised.
"Peamiseks sai lubadus, et hinnad ei tõuse, kuid reaalsus on, et hinnad tõusevad ja seda mitte eurole ülemineku tõttu. Tavatarbija aga tunneb, et teda on petetud - emotsioon, mille käivitumine oli kampaania DNA-sse juba selle sünni hetkel sisse kodeeritud," rääkis Arak.
Eurokommunikatsiooni laiemalt analüüsides märkis Arak, et pelgalt informeerimise tähenduses on teavitustöö olnud tulemuslik ning 1. jaanuar ja kurss 15,6466 peaks nüüd tema sõnul olema kõigi teadvusse tätoveerunud.