„Ideelaboris saavad täiesti tavalised tudengid rakendada oma teadmisi, et midagi ägedat ära teha. Selleks ei pea olema Einstein või Steve Jobs. Paneme kokku valdkonnaülesed tiimid, kus igaüks saab rakendada just oma oskusi,” tutvustas ideelabori juht Kalev Kaarna ettevõtmise mõtet. Meeskondadel tuleb ühiselt jõuda probleemipüstitusest konkreetse lahenduseni.

Eriline tarkvara

Parimatel juhtudel saab Kaarna sõnul rääkida prototüüpidest. Üheks edulooks on näiteks emotsioonimeetri tarkvara loomine.

„Ettevõte Cognus andis ülesande mõelda välja mäng, mis aitaks arstidel ajukahjustusi paremini ravida. Tudengid töötasid välja emotsioonimeetri ehk emotsioonide hindamise mängu. Teatud ajukahjustuse tagajärjel kaob inimesel ära võime tunda emotsioone. Mängu abil on võimalik seda oskust taastada,” lausus ta.