“Me ei hakka tegema kaubandusajakirja, vaid mikromajanduslikku, nõu andvat ja esialgu 48-leheküljelist ajakirja,” ütles väljaandja OÜ Presshouse kirjastuse tegevjuht Janis Kaal. “Silmas peame kolme aasta perspektiivi.” Edaspidi kasvab maht 64-80 leheküljeni.

Ajakiri pannakse aasta lõpuni tasuta 14 000 ettevõtte postkasti. Kaal ei osanud öelda, kui suur hakkab tulevikus olema makstud tiraaÏ.

Sisulist poolt koordineerivad Kaalu sõnul kolm-neli inimest, esimene number ilmub peatoimetajata.

Kaal ei pea konkurendiks teist majandusajakirja Ärielu. “See on liialt makromajanduslik,” ütles ta. Samuti oli teistsugune tema hinnangul tegevuse lõpetanud Tulu ärimudel.

Väidetavalt asendab Presshouse uue ajakirjaga seni ilmunud väljaande Hulgiuudised, viimane lõpetab tegevuse.