Mullu veebruaris alustas tööd üle-eestiline elektriautode kiirlaadimisvõrk – innovaatiline, maailma esimene omataoline, nagu avamiskõnedel öeldi. Eesti Päevaleht uuris, kas saastekvoodi müügist saadud raha – millest osa eest osteti Mitsubishi elektriautosid ja teine osa läks laadimisjaamade võrgu rajamiseks – on läinud õigesse kohta, ja küsis projekti juhtinud KredExilt laadimisjaamade kasutamise andmeid.

Selgub, et näiteks Tartus kasutatakse laadureid hoolega, aga mõnes väiksemas paigas vurab elektriauto jaama juurde ehk ainult kord nädalas. Vähem kui sada laadimiskorda said eelmise aasta 11 kuuga 76 kiirlaadurit 163-st, võrgul oli 589 klienti, neist 68% eraisikud.

Loe edasi, kui palju töötajaid laadimisvõrgu töös hoidmisega igapäevaselt tegeleb ja miks Tartus laadureid palju rohkem kasutatakse kui mujal Eestis.

Avalehele
53 Kommentaari
Loe veel: