ETV partner agentuur Identity töötas välja mitu võimalikku suunda, ETV poolehoiu võitis kellamotiiv, mis sai omakorda aluseks uue ekraanigraafika väljatöötamisel.

“Eesti Televisiooni identiteet on tihedalt seotud aja mõistega,” ütles turundusjuht Piret Reinson. Identity loovjuhi Ionel Lehari meelest on ETV meediakanal, mis on meie elu peegeldanud ja mõjutanud ning loonud uusi väärtusi.

ETV pearežissöör Rene Vilbre tõdes, et nii nagu kogu riik, on ka ETV olnud viimase kümne aasta jooksul pisut ebastabiilne ja oma nägu otsiv. “Usume, et oleme selle lõpuks leidnud, enam ei ole tegemist põlveotsas ja hetkeemotsioonidest sündinud hoogtööga,” teatas Vilbre.

Endise Eesti Telefoni, nüüdse Elioni kontserni uus kaubamärk ja selle kasutuselevõtt läks firmale maksma kaheksa miljonit krooni. Logo ise maksis 350 000 krooni, uus sümboolika ja selle vahetamine maksavad neli miljonit krooni.

Elioni logo kujutab kolme sinistes ja rohelistes toonides ovaali. Kontserni teatel sümboliseerib märk sõnajalaõit.

Tallinna Kaubamaja uus logo kujutab endast ringi sees olevat K-tähte, kasutatavad värvid on must, valge ja oranĻ.

Logo vahetamise kulud jää-vad ettevõtte andmeil praegus-te prognooside järgi alla miljoni krooni. Logo töötas välja rek-laamifirma Tank.

“Meie senine logo oli hea viis aastat tagasi, kuid ostjad on muutunud nõudlikumaks ning see, mis oli siis hea, ei ole seda enam täna,” ütles Tallinna Kau-bamaja turundusdirektor Enn Parel.

Senine Tallinna Kaubamaja logo oli sinine trapets, mille sees oli valge kiri “Kaubamaja”.

Tuleval nädalal tutvustab oma uut logo ka rõivafirma Klementi.