Üle kahekümne aastase ajalooga Corsa jäi viimastel aastatel konkurentidele tublisti alla – autol polnud tegu ega nägu. Euroopa ostetuimas autoklassis ei paistnud Opeli igav ja silmapaistmatu väikeauto trendikate prantslaste ning jaapanlaste varjust välja. Kuid ka Opel tahtis olla koduturul tegija – selleks on vaja aga autot, mille välimus köidab nooremaid linnaelanikke. Tema tehnilised omadused peavad andma või-maluse ummistunud suurlinnades mugavalt parkida ning liigelda ja praktilisus võiks rahuldada pereinimeste vajadusi ka pikematel väljasõitudel. Uus Corsa vastab nendele nõudmistele igati.

Opel Corsa edev ja meelas välimus jätkab uuelt Astralt alguse saanud disainijoont.  Senisest mudelist oluliselt lopsakamad gabariidid on osavate disainivõtetega ahvatlevaks lihvitud. Autode Playboy´s sobiks uus Corsa kaanetüdrukuks ning läbivalgustatud lülitid ja läikiv keskkonsool lisavad vaid vürtsi.

Igas suunas märkimisväärselt kasvanud Corsa on sama mõõtu vana Opel Astra ja VW Golfiga. Selle tingivad suurem rõhuasetus turvalisusele ja vajadus ruumika salongi järgi. Corsa on nüüd peaaegu neli meetrit pikk ning poolteist meetrit kõrge. Autosse istumine ja sealt väljumine on senisest lihtsam ning pearuumi nappus ei kimbuta isegi tagapingil reisides. Mugavaks autosõiduks on ka jalgade jaoks jäetud piisavalt ruumi.

Auto valmib kahes kereversioonis – kolme- ja viieukselisena. Lisaks erineva välimusega tagaosale on viieukseline 24 mm laiem.

Tahab paljudele meeldida

Üks on suunatud pereinimestele ning teine noorematele ja trendikamatele autoostjatele, sest Corsa tahab võimalikult paljudele meeldida. See peegeldub nii mootorivalikus kui ka varustuse loetelus. Saadaval on väikese mootorimahu ja kõhna varustusega versioon kui ka täiendava lisaraha eest erinevatest elektriseadmetest pungil tippmudel. Lähitulevikus on lubatud sportlikku ja kiiret OPC-varianti.

Kurvisuunas pöörduvad esituled, elektrooniline kurvipidurdus-abi, eri juhtide tarbeks programmeeritav audiosüsteem jms on väikeauto varustusloetelus suhteliselt haruldased. Kuid kunagi varem pole sellises autoklassis pakutud elektrilise soojendusega rooli. Suisa uus leiutis on autosse sisseehitatud Flex-Fix nime kandev jalgrattahoidik. Tagumise numbrimärgi aluse saab autost nagu sahtli välja tõmmata ning sinna väikese vaevaga kinnitada kaks jalgratast. Nutika leiutise eest küsitakse veidi alla 11 000 krooni.

Esialgu on saadaval kolm bensiini- ja kolm diiselmootorit võimsusega 60–125 hobujõudu. Eestis kujuneb ostetuimaks tõenäoliselt 1,2-liitrine jõuallikas, mis jaksab reisijaid vedada ning säästab ka kütust. Särtsakat minekut ei paku kuni OPC tulekuni ükski mootor. Opeli inseneridel on õnnestunud luua ka suurepärane veermik.

Tehnika

Opel Corsa

1,2i 5d

•• Võimsus, kW (hj): 59 (80)       

•• Pöördemoment, Nm (p/min):

110 (4000)   

•• Suurim kiirus, km/h: 168       

•• Kiirendus 0-100 km/h, s: 13,9       

•• Kesk.kütusekulu, l/100 km: 5,8    •• Pikkus/laius/kõrgus, mm:     3999/1737/1488

•• Telgede vahe, mm: 2511

•• Pagasiruumi maht, l: 334-714

•• Hind, krooni: 159 450

Plussid

•• Disain

•• Ruumikus

•• Lisavarustus

Miinused

•• Mootorid võiks olla erksamad