Suurärimees Oliver Kruuda investeerib magusavabriku Kalev müügist saadava tulu meedia-äri arendusse. ETV hommikusaates “Terevisioon” ütles Kruuda, et Eesti meediasse on jäänud tühimik, mida Kalev Meedia peatselt avataval online-uudis-teportaalil on lihtne täita. Portaali eripäraks lubas Kruuda seda, et keskendutakse Eesti uudistele ja objektiivsusele.

“Uue portaali avamine ei ole enam kaugel. Ise näpin seda juba iga päev. Portaal ilmub kiiremini, kui ootame, aga jätame selle üllatuseks, millal täpselt,” ütles AS-i Kalev Meedia juhataja Alar Pink.

Kahes keeles

“Meil saab lugeda kõiki uudiseid, nii kodumaiseid kui ka välisuudiseid. Aga see on vale jutt, et me avame ka venekeelse portaali – õige on, et see on kahes keeles,” ütles Pink.

“Mõte on selles, et kohaliku tasandi uudis saaks sama väärtuslikuks nagu muud. Kui teil on suvituskoht kusagil Eestimaa piirkonnas, siis te tahate ju teada, mis seal kandis toimub.”

Toimetus töötab

Pinki sõnul on online’i toimetus peaaegu komplekteeritud. AS-i Kalev Meedia palgal on üle 40 inimese koos online’i töötajatega. “See on märkimisväärne arv,” ütles Pink. “Kalev Meedia välja-annetel on praegu kõigil oma kodulehed olemas, aga tulevikus ühendatakse nad kõik sama portaali alla. Meie aadress on www.kalev.ee, ja see on juba piisav argument konkureerimaks meediaturul. Sest AS Kalev on tuntud kaubamärk maailmas,” ütles Pink. Portaali peatoimetaja on Sten Hankewitz.

Kalev on viimase aasta jooksul omandanud osaluse äri-ühingutes, mis annavad välja ajakirju Just, Avenüü, Ärielu, Sporditäht, Basket, Muumi,

Jalka. Lisaks kuuluvad Kalevile trükitööstusettevõtted Uniprint ja Unipress ning novembris avatav OÜ Eesti Spordikanal.