Sel nädalal lõppeva Pariisi autonäituse oodatuim sündmus oli Eesti ostetuima ja maailmas enimvalmistatud auto – Toyota Corolla järglase Aurise avalikustamine. Paljud Toyota müüjad ja selle margi austajad olid pehmelt öeldes hämmingus, kui kuulsid mõned kuud tagasi uudist, et tehas otsustas loobuda maailma ühest tuntumast autonimest. See on sama kummastav, kui McDonald´s paneks burgerile BigMac ühel päeval uue nime.

Kui enamasti levitavad tootjad enne uue mudeli esitlust pilte ka ajakirjandusele, siis Corolla järglast hoiti viimse minutini saladuses. Seetõttu tungles Pariisi autonäituse avapäeval kogu maailma autopress Toyota stendi ees. Lekkinud info kohaselt oli vaid teada, et uustulnuk on praegusest Corollast radikaalsema välimusega ning nooblim. See on ka põhjus, miks Toyota soovis anda luukpärakerega väikekeskklassi mudelile uue nime. Auris tähendab ladina keeles head maitset ning sellest tulenev sõna aurum kulda. Seega on loogiline, et näitusel esitletud prototüüp võõbati kullakarva.

Väidetavalt andis Corolla järglase radikaalsemale väliskujule tõuke uus futuristliku ilmega Honda Civic, mille esitlus sundis aasta tagasi Toyota juhtkonda muutma senist disainikontseptsiooni. Disaini vaatenurgast astus Toyota Aurisega USA konservatiivide parteist demokraatide ridadesse. Tegu on julgeima kujustusega, mida Toyota on eales oma seeriamudeliga teinud. Senisest kõrgemale kerele on antud dünaamiline välimus, mida ilmestavad tagumise kaitseraua sisse ehitatud kroomväljalasketorud.

Aurise tootmisküpse mudeli esmaesitlus Euroopas on 5. detsembril Bologna autonäitusel. Seeriamudel sarnaneb tõenäoliselt suuresti prototüübile. Kindlasti asendatakse 19-tollised veljed väiksemate vastu.

Inglismaa tehases toodetavad kolme- ja viieukselised autod jõuavad Euroopas müügile järgmise aasta alguses. Vana liini pidi oleks tegemist kümnenda põlve Toyota Corollaga. Türgis toodetavat sedaankerega autot müüakse üksnes Ida-Euroopa turgudel ning see kannab endiselt nime Corolla.