BMW Clean Energy programmi raames valmib järgmisel aastal esimene partii kaksikkütuse funktsiooniga 7. seeria sedaane, mis on võimelised edasi liikuma nii vedela vesinikkütuse kui ka bensiini abil.

Vesinikumootoriga BMW erimudel Hydrogen 7 suudab vesiniku jõul läbida kuni 200 kilomeetrit. Kui vesinik paagist lõpeb, saab juht auto lihtsa nupulevajutusega ümber lülitada bensiini kasutamisele ja sõit võib jätkuda vähemalt kuni 700 kilomeetri ulatuses. Vesiniku kasutamisel töötab auto 100 % keskkonnaohutult, sest mootorist eraldub õhku sisuliselt vaid veeauru.

BMW lipulaeva 7. seeria eksklusiivseima mudeli 760L-i baasil valminud erimudel Hydrogen 7 on varustatud 12-silindrilise 260-hobujõulise sisepõlemismootoriga. Auto kiirendab 0–100 km/h 9,5 sekundiga, tippkiirus on elektrooniliselt piiratud 230 km/h juures. Vesinikuauto juures ei ole tehtud mingeid järeleandmisi sõidumugavuse, turvalisuse ja sooritusvõime osas.

BMW jätkab Clean Energy programmi raames uudsete tehnoloogiate arendamist ja koostööd rahvusvahelisel tasandil uut tüüpi tanklate avamiseks. Koostöös firmaga Total avatakse selle aasta lõpuks Saksamaal juba kolmas vesinikutankla, kaks esimest töötavad Berliinis, kolmas tuleb Münchenisse. Lisaks on kavas koos Totaliga avada veel üks vesinikutankla mõnes Euroopa suurlinnas.