Reformierakonna esimees Andrus Ansip ütles eelmisel nädalal, et Tallinna-Tartu trassi on lähema seitsme aasta jooksul kavas suunata 4,5 miljardit krooni, mis aga ei tähenda terve maantee neljarealiseks muutmist.

Raudtee tagasiostu soov

“Meie oleme progressiivsemad,” kommenteeris Reiljan. Tema sõnul ei tähenda Rahvaliidu äsjane otsus kuidagi vastandumist Tallinna-Narva ja Tallinna-Pärnu-Ikla maanteede ehitusplaanidele.

Veel otsustas Rahvaliidu volikogu, et riigil tuleb Eesti Raudtee aktsiad õiglase hinna eest tagasi osta. “See hind peab selguma läbirääkimistel. Küsida võib kõike, kuid endal peab ka aru peas olema. Eesti riigil on siin piisavalt hoobasid,” lausus Reiljan. Jüri Käo Eesti Raudtee kontrollpakki omavast firmast BRS on rääkinud kolme miljardi krooni suurusest ostuhinnast. Rahvaliitlased olid põhimõtteliselt rahul ka koalitsioonileppe lubaduste täitmise senise tempoga.