Loo–Maardu maanteelõigu projekti järelevalvet tegev ettevõte Ramboll Eesti AS saatis maanteeametile mai alguses nimekirja tööde muudatustest ja parandustest, mis ühtekokku suurendavad ehituse maksumust 63 505 euro võrra. AS-i Merko Eesti juhatuse liikme Andres Agukase sõnul on see aga vaid väike osa sellest, kui palju projekt neile lõppkokkuvõttes kallimaks maksma läheb. Kõik, mis tee esialgsest maksumusest – 24,37 miljonist eurost – üle läheb, peab kinni maksma AS Merko Eesti. „Meie katame üle minevad kulud,” ütles Agukas ja lisas, et see, kui palju täpselt juurde peab maksma, selgub alles tööde lõppedes. Küll aga on Agukase sõnul teelõigu ehitamine juba praegu ettevõttele kalliks läinud. „Jah, me kanname kahju,” ütles ta. „Sealt kannamegi.” Kui suur see täpselt on, Agukas ei öelnud. 2011. aastal oli Merko puhaskahjum 14,08 miljonit eurot. Maanteeameti avalike suhete peaspetsialisti Allan Kasesalu sõnul selgub ehitaja kahju siis, kui viimased kalkulatsioonid on tehtud. See võib aega võtta kuid. „Küsimus on ka selles, kuidas praegu asi ära lõppeb, kas keegi kavatseb hakata vaidlema,” tõi ta näiteid sellest, mis veel selguma peab. Üks projekti maksumuse paisumise põhjus on see, et leping sõlmiti siis, kui ehituse hinnatase oli madalam. „Meie tegime hinna 2009. aasta seisudega,” ütles Andres Agukas ja lisas, et vahepeal on olukord muutunud ja muudetud on ka hindu mõjutavat seadusandlust. „Need on asjad, millega ei saa arvestada,” nentis ta.