Süvenev suundumus. Iga viies laps on hariduslike erivajadustega, kuid neile ei jagu õpetajaid ega ruume
(150)Hariduslike erivajadustega lapsed vajavad abistavaid õpetajaid või eraldi väiksemaid klassikomplekte. Aina suureneva pedagoogide puuduse tõttu ei suudeta neid vajadusi täita.
Kaire Veinthali pojal Kristjanil on aktiivsus- ja tähelepanu häire (ATH), mis väljendub tal väga keerulise käitumisena. „Kui ta oli väike, siis vaatasime kohe, et võrreldes teiste meie pere lastega on ta püsimatum, nõudlikum, natuke teistmoodi,“ rääkis Kaire.
Esimese tõsisema vihje, et Kristjan on teistest lastest erinev, said vanemad lasteaia viimases rühmas. Õpetajad ütlesid arenguvestlusel, et Kristjan on väga intelligentne, kuid ta teeb asju kaasa ainult siis, kui tema ümber on vähe lapsi või kui ta on õpetajaga kahekesi. Lasteaiaõpetajad ütlesid, et tõenäoliselt võib poisil koolis suures klassis raskeks minna ning soovitasid väikeklassi peale mõelda.