Ent Sepp osutab murele, et filmile nominatsiooni saamiseks napib EFI-l vahendeid. „Kindlasti peab filmi edasi turustama, muidu ei juhtu midagi. Filmi tehtud investeeringud tasuvad end ära, aga peab julgema investeerida. Peab uskuma, et meil on andekaid inimesi, kes suudavad suuri asju korda saata,” märgib Sepp.

Ta rõhutab, et tegemist on alles eelvalikuga, mitte nominatsiooniga. Tee nominatsioonini on väga pikk ja selleks on vaja kampaania korralda. „„Mandariinide” kampaania oli mitu aastat tagasi, summad on muutunud. Kui palju raha vaja on, oleneb sellest, kui palju soovime ise panustada ja usume nominatsiooni võimalusse. Täpse eelarve paneb kokku Los Angelese kampaania korraldaja, kes on kogenud tegija (MediaplanPR – toim) ja aitas „Mandariinide” edule väga palju kaasa,” sõnab Sepp.

Tellijana saad lugeda ka neid artikleid:
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid